Si Sempoi Banyak Songeh

check out my other blog in this link
31 DECEMBER 2012

Tuesday, 24 April 2012

good good gooduck bebeh!

Assalamualaikum,


Hye hye hello everyone. This entry special untuk my one and only yang akan menghadap interview SPA8 pagi esok. Malam nie make sure semua dah prepare. Haihh, tapi tak jugak. Baju pun tak iron lagi haaa. Nasib I takde kat depan U taw. Kalau tak, memang dah kena bebel dah. Nanti kelam kabut baru tahu haa. Tidur awal (err yea..?) and relaks. Chill lahh! Everything's gonna be oraitooo hohoho. Sorry, tak dapat teman esok. I wish I could sayang. Ppphh. Takpe. My pray is always be with U. I nak bagi nasihat and petua pun haishh selalu U jer yang bagi. Biasalah, epic-ness kan haha. Alaa, I believe in U. Mesti boleh punya. Oke..? Btw, malam dah semakin tua. Mananye U tak muncul - muncul lagi..? Haihh.

Monday, 23 April 2012

only in malaysia

Assalamualaikum,

Hye hye hello semua. Sepatutnya nak update blog pasal benda lain. Tapi entah lar blogger.com nie apa masalah dia entah. Anyway, pada yang belum tengok video nie. Korang tengok lar... Budaya Malaysia yang takkan ade kat negara lain.


Proud to be Malaysian. Ohh yeah patriotik bebeh! N n umm GREYSON CHANCE sangat comel dalam video nie. Hee... Itu jer buat masa nie. Bye bye for now :)