Si Sempoi Banyak Songeh

check out my other blog in this link
31 DECEMBER 2012

Sunday 30 October 2011

:)

Hallo hallo assalamualaikum,

Bismillahirrahmanirahhim :) wassup korang? Hari nie baru larr aku okey sikit dari demam aku. Giler lama ak terlantar. Tape, aku harap pasnie aku dah tak demam dah. (Demam demam pun sempat perli orang lagi kan, i'm sorry...) Aku bertindak atas dasar nafsu marah aku. Rite now, barulah aku dapat berfikir dengan waras. Ada satu pepatah nie, "terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya". Apa memang dah tak boleh langsung ker nak tarik balik semua kata - kata tuh?! Memang buruk lah padahnya pada aku.

Pahit untuk aku terima semua nie... Tapi lagi pahit rasanya kalau aku terus menyimpan dendam yang akhirnya akan membawa kemusnahan semata - mata. Remember, engat! Things happen for reasons. Allah sedang memberikan yang terbaek untuk aku. Inilah yang terbaek :) Besides, tak mencabar lar hidup nie kalau kita tak diuji rite? Haha. Yeah, come on lar. (Apa benda entah). I think I can handle this feeling, this pain, on my own way. Aku tahu...susah. Tapi aku tahu aku boleh.

Ohh ye korang semua, sorry... Aku sepatutnya update dengan cerita - cerita aku yang lebih menarik lagi. Tapi buat masa nie aku still merasakan mood untuk bercerita tuh takde. Huhu. Till then, see ya :D