Si Sempoi Banyak Songeh

check out my other blog in this link
31 DECEMBER 2012

Tuesday 1 November 2011

konvokesyen abang aku

Assalamualaikum...

Bertemu lagi lahh kita yerk hee. Okey lahh aku tade cerita yang menarik sangat. Just nak share few gambar - gambar yang sempat ditangkap kat konvo abang arituh. Cerita gak dah basi haha Uitm pun dah habis buat diorang punya sidang konvokesyen diorang yang terakhir. Tapi ahh lantak aku lahh hehe. Sorry part konvokesyen nie gambar die tak ikut susunan.

Nie gf abang aku, sama - sama amek diploma course yang sama :)

Nie adek sedara aku sibok tangkap gamba awal - awal pagi haha.

Mama, abah... Kak cik akan pastikan kak cik dapat abeskan diploma dengan cemerlang just like alang.
InsyaAllah i will!


Gambar nie kat apartment before pergi...

Yang bawah nie time malam tuh. Kitorang celebrate graduation alang secara tak rasmi kat ICT hee. Sayang kitorang tak sempat masuk snowalk. But we will next time!



Cantek kan? Aku nak warna - warnikan hidup aku macam nie lar klaw boleh hehe :)


RAWRR! Aku nak makan rusa nie!






Dah habis posing lar tuh...


Haii daun, kenapa kau berlampu?!



Nie bapak sedara aku yang sporting giler!




Aku dah tak tahan temptation naek benda nie so suddenly pak ngah belanja kitorang naek wee!


Nie lar kuda ajaib!




Ohh my god. Rasa best sangat pergi Shah Alam arituh, the best part is bila maen ngan anak - anak pak ngah yang kawaiii sangat - sangat. Rindu diorang! Rindu diorang panggil aku kak ada. HUHU :(