Si Sempoi Banyak Songeh

check out my other blog in this link
31 DECEMBER 2012

Thursday 3 May 2012

langkawi langkawi

Assalamualaikum and hye hye hello...

Aku just nak share beberapa gambar kat dalam entry nie. Sebenarnya dah lama dah aku pergi. Baru sekarang nk post (serius, lame giler ambil masa nak update). Me and my beloved family pergi Langkawi 11/4/12 arituh. Saje nak berjalan - jalan. Adik - adik aku semua ponteng sekolah. And yupp, time sampai jer kat Langkawi tuh aku ada terasa gegaran. Tapi Alhamdulillah kami semua selamat. Walaupun percutian kitorang agak terbatas sebab chaos pasal gegaran, amaran tsunami dikeluarkan and then ditarik balik, dengan kesuntukan masa. But still,aku dapat lupakan kejap segala kekusutan kat dalam kepala otak and hati aku nie (but wait, tade masalah hati pun). I enjoyed it very much. Nanti nak pergi bercuti ke sana bawak sekali kesayangan hee :)


















Perasan tak ada sesetengah gambar yang aku upload nie macam teruk giler warna dia? Haaa nie lahh problem blog aku yang aku sendiri tak faham. Dah banyak kali try pun still jadi sama jugak. And disebabkan gambar jadi teruk camnie aku decide fine cukuplah aku tak nak upload lagi gambar - gambar aku kat Langkawi hari tuh. Whore giler!