Si Sempoi Banyak Songeh

check out my other blog in this link
31 DECEMBER 2012

Saturday 31 December 2011

aku pun tak tahu sebenarnya entry nie pasal ape, btw bro tahniah!

Assalamualaikum,

Hye hye hello. Kemaennn semua orang muka berseri - seri bulan 12 nie kan. Hahh! Hari nie hari last bagi tahun 2011. Azam baru sudah bermain di fikiran anda? Aku? Haha. Jujur aku cakap. Tak tahu azam ape lagiii aku nak azamkan. Sebab entah larrr pada aku walau macam mana azam tuh aku azamkan, tak pernah pernah nak tercapai pun. Not even a closed! So takpe. Lebih baek aku relaks relaks and chill sahaja. Yang pasti, aku akan memberi and menambah - baek lagi segala - galanya. Semoga korang semua pun sama juga.

Baeklah, tak nak membebel panjang macam ade orang tuhh. Tanggal 25/12/2011 arituh, hari yang boleh tahan lahh pentingnya buat abang aku. Kemaennn. Dia baru saja bertunang. At last kan, tunang juga. Even majlis pertunangan hanya simple - simple tapi hoiiyyeehhh tahniah bro! Yang penting, ikatan tunang telah pun dilaksanakan. Aku tumpang gembira. Lagi gembira bila si dia ade sekali ikut rombongan kami. Eyh eyh opppsss silap silap. Hee :D Ta, ta tadi tuh aku merepek jer.

Hah, berbalik kepada cerita kita. That's why aku cakap semua orang pun muka nak berseri - seri jeh bulan 12 nie. Aii, maklumlah. Kepada pengantin - pengantin baru tuh... Kemaennnnn haha. Tapi this year family aku takde buat wedding pun. Sebab sedara - sedara aku semuanya masih single and available. Ahhh aku dah out of topic. Haha. Macam biasa lah kan bila ade pape benda or majlis. Aku memang suka mencapub. Kemaennn aku nak mencupub. Aku memang pantang nampak camera - camera nie. So ade larrr juga beberapa gambar yang sempat ditangkap. Macam biasa lah juga aku update blog dengan meng - upload gambar. Peace yaww :)

Oke kejap. Before tuhh, kelmarin kan aku baru jeh tengok Ombak Rindu kat youtube. Hmm, biasa - biasa jer. Tak menangis pun. Baca novel dia lagi best. Kepada yang macam feeling - feeling tengok ombak rindu tuhh aduhh hampa semua nie come on larrr. Ta, aku sebenarnya nak tuju kat kawan aku. Dia kata dia tengok Ombak Rindu sampai tersedu - sedu bagai. Weyy, kelakar lahh kau nie. Jom tengok wayang citer lain jom. Haha. Oke bye bye.





Kemaennnnnnn...