Si Sempoi Banyak Songeh

check out my other blog in this link
31 DECEMBER 2012

Monday 26 December 2011

aku tak tahu nak letak title ape :D

Assalamualaikum, hye hye hello :)

Aku tengah cuti mid term nie. Alaa, seminggu jeh pun. Nama jeh cuti tapi assingment belambak. Aku nak update blog pasal ape yerk. Dah lupa pulak. Hah, takpe lahh. Di kesempatan nie aku nak bagi tahu kat korang pasal aku. Keadaan aku. Ermmmm still jawapan yang sama, aku biasa - biasa jeh. Kat sana, memang payah aku nak amek mood update blog. Aku pun tataw kenapa. Dats why sekarang nie memang payah giler korang nak tengok aku update blog. Entah... Aku tak tahu apa masalahnya. Mungkin busy, mungkin jugak suasana kat sana buat aku macam hilang mood. Aku tak kata sana bosan, cumanya kadang - kadang aku "adoyyy ape masalahnya Syuhada?!"

Ade sorang kawan aku nie dia cakap aku terlampau manja. Hehee, terima kasih banyak - banyak. Aku rasa semua orang pun akan cakap benda yang sama kan? Hee. Aku bukan manja, just dah terbiasa duduk kat rumah lame giler - giler sampaikan aku homesick sangat - sangat. Dats the problem aku rasa. Study aku kat sana, okey jeh. Alhamdulillah aku masih boleh bawak. Cuma tuh larrr macam yang aku cakap, aku cepat rindukan rumah, adek - adek. Hee :) Doakan yang terbaek tok aku oke...

Okey, cukup. Tanak citer pasal keadaan aku lar apelaa. Heheh... Aku ade beberapa gambar yang aku tangkap time mencupub kat SI. Silakan silakan...