Si Sempoi Banyak Songeh

check out my other blog in this link
31 DECEMBER 2012

Monday 14 November 2011

menghitung hari yang lagi dua hari saja lagi

Assalamualaikum wahai kawan kawan i yang bijak pandai lagi baek hati :) (bodek ker ape nie)...

Seperti yang korang tahu atau tidak tahu... lusa nie, 16 aribulan yang akan datang nie, secara rasminya aku akan menjadi pelajar UiTM. Aku pasti akan merindui blog kesayangan aku nie, rasanya korang - korang pun mesti akan merindui aku. Aku? Sudah semestinya akan rindu yang teramat sangat kat korang yang setia tak setia baca blog aku nie hahaha. Jap, apesal cakap pasal rindu - rindu hah hah?! Sedih sikit sebab akan meninggalkan rumahku syurgaku. Meneruskan perjuangan demi cita - citaku cewahhh ayat. Ya, tiba masanya untuk aku belajar berdikari. Hidup di luar sana without mama n abah. Oke walaupun dekat. Kat Perak jugak aku dapat tapi before nie pun aku mana pernah kuar dari home sweet home aku nie. Keluar di sini maksudnya meninggalkan rumah untuk tempoh yang lama. Sampai bila aku nak hidup mengharapkan bantuan orang lain betul tak? So inilah masa yang sesuai tok aku belajar hidup berdikari dan jangan terlalu depend pada orang. Semoga mendapat berkat :)

"Syuhada, nanti kat sana kalau ada yang hensem - hensem apa lagi...ambil lar peluang!", tiba - tiba ade plak suara sumbang menyibuk. Ape benda entah haha. Niat aku nak pergi sana nak belajar lahh. Lagipun, hmm entah lar. Aku tunggu yang sorang tuh hee. Plus, takde masa lar tok semua tuh. Jangan lar menambahkan lagi kemurungan aku, terima kasih :)


Aku tahu aku dah terlambat sikit dari kawan - kawan aku yang lain. Tidak mengapa, lambat - lambat aku pun... Sebenarnya ada yang lagi lambat dari aku. Aku dah dapat peluang nie pun, dah cukup syukur. Aku bersyukur sangat - sangat family, saudara- saudara terdekat, kawan - kawan rapat, kawan yang dah lama aku adore haha seronoknya diorang semua support aku. Thanx yerk. Lagi bersemangat bila kawan - kawan aku, Fiqah, Alia, Hunain, ngan Fakhrul nak hantar aku sekali lusa nanti. Diorang semua senior aku. Thanx kawan... Ramai yang tanya persediaan mental aku nak masuk nie. Hmm, biasa - biasa jer. Haha macam dah tak bersemangat lar pulak bunyinya Syuhada oiii. Okey lar, betul biasa - biasa jer. :D

Lately nie aku busy sikit. Sorry, kepada member yang mana ajak aku pergi hang - out ngan diorang tak dapat nak ikut. InsyaAllah, laen kali taw. Alhamdulillah, ke - busy - an aku sejak akhir- akhir nie membuatkan aku lupa seketika segala masalh mengusik jiwa haha. Aku dah okey sikit yeay hooray! Baeklah, aku rasa aku stop kat sini jelah yerk. Doakan lahh yang terbaek untuk aku. Kalau rasa rindu kat aku, haha korang boleh tulis pape kat chatbox aku nie. Tak pun, yang mane ade fb aku inbox jelah oke. Hujan sentiasa akan menemani blog aku nie. Ingat, no rain no rainbow. Huuw see you again :D