Si Sempoi Banyak Songeh

check out my other blog in this link
31 DECEMBER 2012

Friday 4 November 2011

Unfriend you

Assalamualaikum...

Heyy, today I was like umm entahlah. Like takde semangat. Haha, betul. Aku terasa yang I can't move on. Of course I do, because entahlah the only thing yang aku rasa aku boleh jadi kuat dulu sebab dia. Yea, obviously. So aku betul - betul down and kadang - kadang tuh aku rasa ohh god my life sangat lah tak best (yupp sampai macam tuh sekali). Watching his picture jeh dah cukup buat aku lemah. There's no more thing aku boleh buat... Aku betul - betul lemah. Aku rasa before nie aku boleh handle dengan baek. Entah, dengan dia aku macam susah pulak. Aku tahu, aku kena kuat. Tapi setiap kali aku cuba tok jadi kuat. Aku sentiasa kalah.

Yang bestnya, Kado macam sangat memahami aku. She suggest aku, dengar lagu nie. Dia kata nie jelah cara yang terbaek. Yea, aku pun rasa macam dah takde cara lain. Aku kena didik hati aku. Aku kena kerasakan hati aku. Unfriend him... Buang semuanya. Even dengan cara paling kejam. Maybe this is for the best... Aku harap dia mengerti. Until aku dah boleh menerima semua nie dengan hati yang ikhlas. And betul - betul pulih. It's not like aku nak simpan dendam ker ape ker. Aku cuma buang segala - galanya. Aku dah tak nak jadi lemah, lembik teringat - ingat kat orang yang sememangnya bukan hak aku.




Nie lar lagu adek aku bagi haha. Benda yang aku alami nie akan ambil masa, i know i can do it. Aku kena kuat, tabah. Bukan senang aku nak bangun semula, but I will! Korang maybe akan cakap aku nie kolot lah, perempuan lemah lar but heyy lantak aku lahh. Nie jer cara yang aku nampak berkesan. Please do support me :)

p/s:Greyson Chance sangat comel! Dia nak datang Malaysia rite?